Анонс заходів:

Великодній благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ

(01.05.2024 р. о 15.00 год.)

Продаємо:

Солодощі;

Hand-made великодньої тематики;

Паски;

“Тиждень безпеки дитини”

(22.04 -26.04.24 р.)

План освітньої роботи під час проведення

«Тижня безпеки дитини»

Понеділок 22.04

Тема: «Дорожні знаки – азбука безпеки»

Ранок: Бесіда на тему: «Ми  у транспорті» (правила поведінки у громадському транспорті)

Гра-вправляння: «Дозволяється – забороняється»

Заняття: «Щоб не трапилось біди. Будь слухняним ти завжди»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із правилами вуличного руху під час переходу вулиці; формувати уявлення про світлофор, як засіб керування рухом транспорту і пішоходів на вулицях та дорогах; спонукати до аналізу конкретних ситуацій; розвивати пам’ять, увагу, мислення, пояснювальне мовлення; виховувати обережність, дисциплінованість.

Прогулянка I: Спостереження за проїжджою частиною вулиці. По чому їдуть машини? (по дорозі). Запропонувати дітям визначити стан дороги. (пошкоджена, є вибоїни, калюжі, чи в належному стані). Чи впливає стан доріг на рух транспорту? Як? Чому? До чого може це призвести?

Рухлива гра: «Стій! Увага! Йди!»

II Половина дня:

Моделювання проблемних ситуацій: «Переходимо вулицю» («Мама чи тато намагаються з тобою перейти дорогу в недозволеному місці. Твої дії?», «Переведи малюка через дорогу» та ін..)

Прогулянка II: Спостереження за об’єктами довкілля. Бесіда-міркування: «Що нам більше потрібно – дерева, чи машини?», «Чи потрібні машинам дорожні знаки?». Розгадування загадок про транспорт.

Рухлива гра: «Кольорові автомобілі»

Вечір: Конструктивно-будівельні ігри: «Дороги майбутнього», «Машини майбутнього» та ін…

Настільно-друкована гра: «По небі, по землі, по воді».

Перегляд мультфільму: «Уроки тітоньки Сови. Школа вуличних наук».

(на вибір педагогів)

Бесіда з батьками на тему: «Вулиця не любить несподіванок».

Вівторок 23.04

Тема: «Вогонь – друг, вогонь – ворог та побутові прилади»

Ранок: Бесіда на тему: «Чим гратися не можна?» (правила поведінки з вогнем та побутовими приладами )

Гра-вправляння: «Можна – не можна»

Заняття: «Щоб не трапилось біди – чого не можна  не бери!»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із правилами поведінки з вогнем та побутовими приладами; формувати уявлення про користь від побутових приладів та  вогню і шкоду при неналежному використанні; спонукати до аналізу конкретних ситуацій; розвивати пам’ять, увагу, мислення, пояснювальне мовлення; виховувати обережність, дисциплінованість.

Прогулянка I: Спостереження за живою природою. Хвилинка милування берізкою. Гра-міркування: «Якої шкоди може завдати пожежа для рослин і тварин?»

Рухлива гра: «Побутові прилади» (міксер, пральна машина, тостер).

II Половина дня:

Моделювання проблемних ситуацій: «Пікнік у лісі», «Один вдома – чим погратися?»

Прогулянка II: Спостереження за пожежною машиною. Якого вона кольору? Чому? Навіщо такий голосний сигнал у неї? Як викликати пожежників?

Рухлива гра: «Горобці і автомобілі»

Вечір: Читання казки: «Кицькин дім».

Бесіда з батьками на тему: «Небезпечні предмети вдома».

Середа 24.04

Тема: «Свої – чужі»

Ранок: Бесіда на тему: «Свої – чужі люди» (правила поведінки із рідними та  незнайомими людьми)

Гра-вправляння: «Як ти вчиниш?» (Моделювання проблемних ситуацій: постукали у двері, подзвонили по телефону).

Заняття: «Хто такі незнайомці?»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з правилами поведінки із незнайомими людьми; спонукати до аналізу конкретних ситуацій; розвивати пам’ять, увагу, мислення, пояснювальне мовлення; виховувати обережність, дисциплінованість.

Прогулянка I: Спостереження за людьми, які йдуть по вулиці. Чи знайомі вони вам? Чи можна  розмовляти з незнайомцями? Чому? До чого може це призвести?

Рухлива гра: укр. народна гра «Дід Панас».

II Половина дня:

Музична театралізована розвага: «Вовк і семеро козенят».

Прогулянка II: Спостереження за іграми дітей на сусідньому майданчику. Як вони граються? Чи діляться іграшками? Чи не сваряться?

Рухлива гра: «Ми – веселі діти»

Вечір: Сюжетно-рольова гра: «Сім я».

Бесіда з батьками на тему: «Вчимо дитину бути самостійною».

Четвер 25.04

Тема: «Що таке здоров`я?» (отруйні рослини, ліки)

Ранок: Бесіда на тему: «Що таке здоров`я? »

Гра-вправляння: «Дозволяється – забороняється»

Заняття: «Хочу бути здоровим»

Мета: дати можливість дітям зрозуміти, що здоров`я – це одна з головних цінностей життя; формувати бажання бути здоровими, бадьорими, енергійними; учити викликати швидку допомогу, не вживати ліків без дозволу батьків; розвивати пам’ять, увагу, мислення, пояснювальне мовлення; виховувати обережність, дисциплінованість.

Прогулянка I: Спостереження на майданчику за рослинами. Що таке – отруйні рослини? Які ви знаєте? Чому вони так називаються? Що може трапитися, коли з їсти, чи взяти до рук таку рослину?

Рухлива гра: «Сонечко і дощик»

II Половина дня:

Спортивна розвага: «Ми – весела дітвора!»

Мета: учити дітей їздити на велосипеді, метати в ціль; звертати увагу на самопочуття, внутрішнє відчуття; розвивати бажання самовдосконалюватися; виховувати уміння поводитися під час масових заходів.

Прогулянка II: Спостереження за об’єктами довкілля. Бесіда-міркування: «Чи потрібні отруйні рослини?»

Рухлива гра: за бажанням дітей.

Вечір: Сюжетно-рольова гра: «Лікарня».

Настільно-друковані ігри відповідно теми.

Бесіда з батьками на тему: «Отруйні рослини ».

П`ятниця  26.04

Тема: «Небезпека навколо нас» (тварини та мінна небезпека)

Ранок: Бесіда на тему: «Домашні улюбленці» (правила поведінки з домашніми та чужими тваринами)

Дидактична гра: «Так чи ні»

Заняття: «Небезпека навколо нас»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із правилами поведінки з домашніми та чужими тваринами; формувати вміння помічати небезпечні предмети і правильно реагувати та діяти в таких ситуаціях; спонукати до аналізу конкретних ситуацій; розвивати пам’ять, увагу, мислення, пояснювальне мовлення; виховувати обережність, дисциплінованість.

Прогулянка I:

Рухлива гра: «Кіт та миші».

II Половина дня:

Перегляд відео: «Пес Патрон».

Створити умови для виникнення СХД дітей. (малювання, аплікація, створення колажів).

Прогулянка II: Спостереження-огляд території майданчика. Чи помітили ви щось незвичайне? Що потрібно зробити?

Рухлива гра: «Кольорові автомобілі»

Вечір: Конструктивно-будівельні ігри: «Будиночок для песика».

Бесіда з батьками на тему: «Правила поведінки з тваринами»,  «Небезпечні предмети».

(Erectile dysfunction) pop over to this web-site is the inability to have sexual intercourse. It affects.