Режим роботи

 

Схема організації життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку протягом дня

Процеси життєдіяльності

Години

Прийом дітей.  Ігри, спілкування, самостійна діяльність дітей.Ранкова гімнастика

7.00 – 8.40

Сніданок

8.40 – 9.00

Самостійна діяльність дітей

9.00 – 9.15

Навчально-розвивальна діяльність: заняття (групові інтегровані, підгрупові), мtd style=”width: 240.75pt; border: none; border-right: solid #5B9BD5 1.5pt; mso-border-right-themecolor: accent1; mso-border-left-alt: solid #5B9BD5 1.5pt; mso-border-left-themecolor: accent1; padding: 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;” valign=”top” width=”321″іні-заняття, дослідницько-пошукова діяльність, робота  в розвивальних центрах.

9.15 – 10.45

Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересами, індивідуальна робота, спілкування, пізнавальна діяльність

10.45 – 12.30

Підготовка до обіду,  обід

12.30 – 13.10

Підготовка до денного сну, сон

13.10 – 15.10

Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні і водні загартувальні процедури.Індивідуальна робота з дітьми. Самостійна діяльність дітей

15.10 – 16.10

Полуденок

16.10 – 16.25

Ігри, спілкування, гурткова робота, індивідуальні заняття.Продуктивна праця, художня діяльність.

16.25 – 17.00

Прогулянка

17.00 – 18.30

Повернення додому

18.30 – 19.00