Схема організації життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку протягом дня
Процеси життєдіяльності |
Години |
Прийом дітей. Ігри, спілкування, самостійна діяльність дітей.Ранкова гімнастика |
7.00 – 8.40 |
Сніданок |
8.40 – 9.00 |
Самостійна діяльність дітей |
9.00 – 9.15 |
Навчально-розвивальна діяльність: заняття (групові інтегровані, підгрупові), мtd style=”width: 240.75pt; border: none; border-right: solid #5B9BD5 1.5pt; mso-border-right-themecolor: accent1; mso-border-left-alt: solid #5B9BD5 1.5pt; mso-border-left-themecolor: accent1; padding: 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;” valign=”top” width=”321″іні-заняття, дослідницько-пошукова діяльність, робота в розвивальних центрах. |
9.15 – 10.45 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересами, індивідуальна робота, спілкування, пізнавальна діяльність |
10.45 – 12.30 |
Підготовка до обіду, обід |
12.30 – 13.10 |
Підготовка до денного сну, сон |
13.10 – 15.10 |
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні і водні загартувальні процедури.Індивідуальна робота з дітьми. Самостійна діяльність дітей |
15.10 – 16.10 |
Полуденок |
16.10 – 16.25 |
Ігри, спілкування, гурткова робота, індивідуальні заняття.Продуктивна праця, художня діяльність. |
16.25 – 17.00 |
Прогулянка |
17.00 – 18.30 |
Повернення додому |
18.30 – 19.00 |