Анонс заходів на травень 2020

Організаційно-методична робота

1 Ознайомитися з рекомендаціями МОН України « Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину» від 23.04.2020 р.

2 Переглянути безкоштовні вебінари на сайті « Освіторія», МЦФЕР, «Всеосвіта»,
« ZOOM»:
« Графічні організатори у навчанні дітей старшого дошкільного віку»

« Роль казки у розвитку та вихованні дитини. ТРВЗ – інструменти.»
«Підвищення якості дошкільної освіти в Україні», та інші.

3 Ознайомитися із Рекомендаціями РОІППО щодо академічної доброчесності.
4 Ознайомитися із змістом:
– Методичного посібника « Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід»;
– Методики Л. Зайцевої « Формування математичної компетенції дітей дошкільного віку» (за віковими групами)

5 Підготувати матеріали до педагогічної ради
6 Педагогічна рада: « Готовність дітей до шкільного навчання»
7 Розробити порадник для педагогів«Як із шестирічками проводити «хвилинки нейробіки»
8 Ознайомитися із технологією: Створююємо відеоролик: крок за кроком
9 Провести анкетування педагогів:« Пропозиції до річного плану роботи»
10 Розробити методичні рекомендації: « Організація дистанційного навчання з дошкільниками»
11 Започаткувати діяльність освітньої-групи « Цікавинки дошкільної освіти» Вих/методист
12 Розробити консультацію: «Що не можна вимагати від батьків дошкільників під час карантину»
13 Підготувати проект наказу за проведену методичну роботу в ЗДО у 2019 – 2020 р.
14 Підібрати форми методичної роботи з педагогами на 2020-2021 рік;
15 Розробити науково-методичну проблему ЗДО на 2020-2025 р.
16 Узагальнити матеріали та підготувати звіт щодо реалізації завдань науково-методичної проблеми ЗДО на 2020-2025 р.
17 Затвердити освітню програму ЗДО Вих/методист
18 Розробити опитувальник для батьків щодо ефективності проведеної дистанційної освітньої роботи з вихованцями під час карантину.
Організаційно –педагогічна робота
19 Скласти індивідуальні плани професійного розвитку та самоосвіти на час карантину ( по 22.05)
20 Підготувати онлай-заняття, ігри, вправи для дітей за допомогою дистанційних технологій та надсилати їх записи батькам вихованців.
21 Скласти перспективні плани роботи з дітьми
22 Опрацювати зміст програми « Я у Світі» згідно вікових груп. Підібрати матеріали, ігри, худ. твори відповідно до змісту програми.
23 Організувати взаємодію із батьками вихованців в освітній платформі: « Наша група». Зміст роботи внести у індивідуальні плани дистанційної роботи.
24 Забезпечити системний підхід у реалізації завдань освітньо-дистанційної роботи з вихованцями закладу за програмами « Впевнений старт» , «Я у Світі».
25 Зробити підбірку матеріалів та запропонувати батькам для роботи з дітьми:
– Конструктор Lego та логіко-математичний розвиток;
– Себе слухаємо і мову вивчаємо
– (розвиток зв’язного мовлення, культура мовленнєвого спілкування);
– Творимо ручками і ніжками 35 ідей для батьків;
– « Проводимо час із дітьми: ідеї творчості для малечі”.
26 Провести аналіз інтерненресурсу та поповнити методичну скарбничку: « Сучасні інноваційні технології дошкільної освіти»( зошит самоосвіти);
27 Опрацювати фахову літературу, зробити записи у зошитах самоосвіти;( Співпраця з батьками ЗДО. Як працювати індивідуально.)
28 Забезпечити тісну співпрацю з батьками вихованців у умовах карантину через спілкування у Viber групі, мобільних додатках. Педагоги впродовж
місяця
29 Зробити добірку ігор з водою, піском, гудзиками та пальчикових ігор для дітей раннього віку
30 Зробити добірку вправ із нейробіки для дітей старшого дошкільного віку.
31 Зробити картотеку психогімнастичних вправ під музику (Музкерівники)
32 Опрацювати фахову літературу щодо використання мнемотехнічні прийоми на музичних заняттях
33 Зробити добірку ігрових вправ: «Театр живої руки» (Музкерівники до 22.05)
34 Розробити сценарії розваг та свят на літньо-оздоровчий період ( Музкерівники,Інстр. з ф/к)
35 Зробити добірку ігор-естафет для дітей старшого дошкільного віку (Інстр. з ф/к)
36 Розробити комплекси вправ ранкової гімнастики для усіх вікових груп з використанням нетрадиційних технологій ( гімнастика для очей, дихальні вправи, пальчикові ігри та ін.) ( інстр. з Ф/к)
37 Підготувати порадник « Фізичні вправи разом з батьками». (Інстр. з ф/к)
38 Зробити картотеку аудіо і відеоматеріалів. Вс
39 Підібрати ігри спрямовані на подолання стресу та тривоги у дітей дошкільного віку(практ. псих)
40 Підібрати матеріали для тестування старших дошкільників (онлайн) (Практ. псих.)
39 Підготувати консультацію для батьків: «Як не збожеволіти під час карантину».( Практ. псих)
40 Опрацювати статтю журналу « Палітра педагога» № 4, 2020 « Цікава англійська» (Гарбар О. В.)
41 Скласти план освітньо- дистанційної роботи з дітьми молодшого, середнього, старшого дошкільного віку. (Гарбар О. В)
42 Підібрати аудіозаписи, ігрові вправи, завдання спрямовані на збагачення лексики та вживання лексико-граматичних конструкцій. (Гарбар О. В) до
43 Провести відео-заняття з організації рухової діяльності, хореографії, грамоти ( за методикою Шелестової), музики : « Музичні вправи для легень», « Логіка і Lego»(Корінь- калиновська, Демчук К.С., Овдіюк М.Ю, Колегова О. В.)
44 Створити аудіозаписи з використанням графічної анімації за творами В. Сухомлинського Вознюк І.В.
45 Запропопонувати батькам для виконання з дітьми завдання на розвиток уваги, логіки, дрібної моторики: « Домалюй візерунок», «Намалюй по пам’яті», «Знайди і викресли», « Друкарська машинка», « Малювання за клітинками» тощо. (Практ. псих.)
46 Щоденно цікавитися станом здоров’я дітей (Вихователі, ст/медсестра)
47 Підготувати пам’ятку для батьків: « Мийте руки правильно» (Ст./медсестра)
48 Підготувати буклет : «Як діяти, щоб не захворіти на короновірус».9Ст./медсестра)
49 Розробити консультацію: «7 настанов, як доглядати за дитячими іграшками під час карантину» (Ст./медсестра)
50 Онлайн-зустріч з батьками: « Як ми сумували за дитячим садочком» (Педагоги)
Адміністративно-господарська робота
51 Провести генеральне прибирання з використанням дезінфікуючих розчинів( групових приміщень, обладнання та ігрового матеріалу. (Завгосп,Ст./медсестра,педагоги)
52 Впорядкувати наочно-дидактичні матеріали, іграшки, навчально-методичні посібники, дидактичні ігри тощо
53 В межах графіку роботи впорядкувати клумби.