Важливим у роботі педагогічного колективу є впровадження інноваційних освітніх технологій, а саме:
– навчання читанню за методикою М. Зайцева;
– елементів педагогіки ТРВЗ ;
– авторського досвіду Л. Шульги з розвитку творчих здібностей дошкільнят на заняттях з малювання ;
– методики Н. Гавриш з художньо-мовленнєвого розвитку дошкільнят ;
– елементів методики К. Орфа, спадщини В. Сухомлинського на заняттях з музичної діяльності;
– авторської програми М. Єфименка “Театр фізичного виховання та оздоровлення дітей” на заняттях з фізичного розвитку.
Пріоритетними формами роботи в процесі організованої освітньо-розвивальної діяльності стали інтегровані заняття, заняття-дослідження, -конструювання, -моделювання, -казка, -подорож, -сюрприз, -експеримент, -гра, -пошук, з використанням інноваційних освітніх технологій. Щодо форм організації дітей на заняттях надається перевага підгруповим та індивідуальним.